TELENOVELIŲ FORUMAS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sveiki! Užsukote į geriausią ir šilčiausią telenovelių forumą Lietuvoje, todėl nieko nelauk ir registruokis;)

rodiklisrodiklis  Latest imagesLatest images  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Diskusijos

Go down 
+8
Eglė
lepeckoja
Anahi
Gabi
Rūtelė
Fallen_Angel
Violla
Nora
12 posters
Pereiti prie : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
AutoriusPranešimas
Nora
La esposa virgen
La esposa virgen
Nora

Amžius : 24
Parašė : 761
Prisijungė : 2012-04-05

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyTr. 06 20, 2012 8:05 pm

Diskutuokime čia.

Paskutinį kartą redagavo Nora, Kv. 03 14, 2013 2:01 am. Redaguota 13 kartus(ų)
Atgal į viršų Go down
http://www.filmai.in/uzeik-1309214.html
Kristina
Moderatorė
Kristina

Parašė : 11245
Prisijungė : 2010-05-24

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyTr. 06 20, 2012 8:19 pm

Aktorių sąrašas tikrai stiprus pateiktas, bet dar klausimas manau ar tikrai bus šitie aktoriai Šypsausi
Atgal į viršų Go down
http://twitter.com/angelineFCLT
Violla
Cuando me enamoro
Cuando me enamoro
Violla

Amžius : 28
Parašė : 2122
Prisijungė : 2009-12-14

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyKv. 06 21, 2012 3:17 pm

Nu jo, aktorius gali pakeisti. Bet jei nepakeis Jorges ir Cathy gal ir iseitu paziureti....
Atgal į viršų Go down
Elena
Administratorė
Elena

Parašė : 37029
Prisijungė : 2011-09-15

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyKv. 06 21, 2012 10:01 pm

Kad sitas elenco yra kazkieno sukurtas wikipedijoj. Nes sitos telenoveles trailer nebuvo filmuotas Telemundo Upfront ir jokiu aktoriu vardai dar nebuvo pateikti.
Atgal į viršų Go down
http://aktoriai.blogspot.com//
Elena
Administratorė
Elena

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyŠt. 09 01, 2012 11:14 pm

Panasu jog telenoveles protagonista jau patvirtinta. Tai turetu buti Sonya Smith. Nors dauguma noretu ja matyti poroje su Jorge Luis Pila, bet kalbama jog realiausias kandidatas yra Mario Cimarro. Bet dar gali but kad Mario galiausiai taps Aracely Arambulos partneriu La Patrona.
As asmeniskai bet kuria aktore uzjauciu jei gaus i pora Mario. Maza kad vaidina jis blogiau nei tragiskai, tai dar ir siaubingo charakterio zmogus. Jo dalyvavimas mane priverstu gerai pagalvoti ar ziuret telenovele.
Atgal į viršų Go down
Nora
La esposa virgen
La esposa virgen
Nora

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replySk. 09 02, 2012 3:45 am

Šiaip į Mario vaidybą per LHDM atkreipiau dėmesį. Visą laiką kai ką nors sako atrodo, kad kalba moralą, vieną kartą pastebėjau, kad kai kalbėjo žiūrėjau visai į kitą pusę nei stovėjo kitas aktorius Juokiuosi Ir su Sonya aš jo poroje neįsivaizduoju
Atgal į viršų Go down
Elena
Administratorė
Elena

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replySk. 09 02, 2012 4:37 am

Kad jis ten su puse aktoriu buvo susipykes, tai net ir i akis neziurejo Juokiuosi Zinau kad su Marlene buvo labai susipyke, su Jose Luis Resendez vos ne iki mustyniu daejo, su Fabian Rios irgi neitin sutare. O viena veido israiska jis jau ne pirma telenovele atvaidino. Mar de amor uztenka prisimint. Tikiuosi jog galiausiai jie parinks kita aktoriu, kad ir ta pati Jorge Luis Pila. Manau dauguma zmoniu butu laimingi.
Atgal į viršų Go down
Violla
Cuando me enamoro
Cuando me enamoro
Violla

Amžius : 28
Parašė : 2122
Prisijungė : 2009-12-14

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replySk. 09 02, 2012 4:47 am

Nu tiktai ne Mario Cimaro... Pritariu Elenai, jis siaubingo charakterio zmogus. Tikriausiai kiekvienoje telenoveleje, kurioje jis vaidino, su kazkokiu aktoriumi ar aktore turejo konftikta. Be to, su Sonia jus nekaip ziuretusi. Tikiuosi, kad vis delto vaidins Jorge.
Atgal į viršų Go down
Kristina
Moderatorė
Kristina

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyPir. 09 03, 2012 11:20 pm

Sonios su Mario poroje tikrai neįsivaizduoju, su Jorge būtų įdealu jeigu vaidintu, bet manau bet kuris kitas aktorius su Sonya atrodytų geriau nei Mario, kažkaip man jie nesuderinami Šypsausi na bet pamatysim ką visgi išrinks
Atgal į viršų Go down
Nora
La esposa virgen
La esposa virgen
Nora

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyTr. 09 12, 2012 11:24 pm

The plot tells the story of Griselda Azorean. From very poor family, she came to United States at age five. At fourteen, she married and, at fifteen, was mother. Alone, raised three children: Joaquim José, José Antenor and Maria Amalia. Her husband, Pereirinha, was a fisherman and died at sea, his body was never found. To survive and raise her children, she started the only job she had learned out of domestic service: Mechanic. Griselda fixes a little of everything, from changing tires to mess with electricity, or repairs on appliances, doing errands from house to house, always wearing overall workshop. She is known as 'Husband for rent' for her services.
Griselda's fate will intersect with the chef René Velmont. The Azorean repairs his car and starts to do odd jobs at his mansion. René is married to Teresa Cristina, a woman futile and with a bad character. René does everything his wife asks and is grateful that she had given him the cooking course in France and have opened the restaurant Le Velmont. Together they have two children: René Jr, a teenager who wants at all costs to have his first girlfriend and is really controlled by parents, and Patricia, a young student who has nothing to do with personality of her snobbish mother.
But something connects Griselda to the family of Teresa Cristina without them knowing: José Antenor, a son of Griselda, who is studying medicine at great cost and dating Patricia, the daughter of Teresa. The son of Griselda is ashamed of his mother and brothers, hating the poor life they have. So ashamed of having his own mother, he does not admit that she is his mother not to friends or at parties or in college. The worst is that Teresa wants to meet the mother of his son in law and Antenor knows that Teresa would never admit poor son in law and will forbid his relationship with Patricia.
Cristina also has at her disposal her faithful butler, funny Crodoaldo Valerio, nicknamed Cro. He speaks super funny and amusingly doesn't want to remember his poor past. He worships her mistress and makes all her requirements. Chronicles also feels humiliated and so does everything Teresa wants. Cro has an evil an opportunistic niece Vanessa who becomes a threat for Teresa and her ideal life with her husband.
The plot has a real twist when Griselda, rich, millionaire, discovers that Pereirinha, her ex-husband she believed to be dead, is alive and behind her rich fortune. René, tired of the follies of women, finds himself in love with Griselda, and ready to start a new phase of his life. Cristina discovers a case of Griselda and Rene, and with the help of her new lover, Pereirinha and evil Ferdinand, who is capable of anything to get what he wants will do anything to destroy Griselda and her family. But there are a lot of secrets in Teresa's past that surface and show her real face.
Alvaro Siqueira is the son of Mrs. Iris, and cousin of Teresa, who lived for years outside the country. Iris, the aunt of Teresa Cristina, knows many secrets about her past and this may undermine Teresa's reputation. Alvaro lives being charged and plagued by his cousin, who thinks to have the right to control the lives of everyone. He is married with Zambezi, having met her in Tibet. Together they lead a natural life at beach front and earn money doing massages and selling snacks at the kiosk.
Another story concerns Joaquim Jose. Eldest son of Griselda, he works at the bar and dreams to grow in life, since he never was able to study, strives to win. He has a lot of hatred for his ex-wife Theodora who cheated on him and left with a small son Quinzinho to raise.
Theodora, a woman vain and ambitious, had the courage to run away with her lover, the fighter, Wallace abandoning son and husband in exchange for fun and money. Never had patience with the child and not like children, did not want to stay with a poor husband. Thinking only of herself, lives for pleasure and money.
Maria Amalia, the only daughter Griselda has, works selling natural cosmetics made by Dona Zillah and dreams one day improving the condition of life of her mother and to fall in love, she meets Rafael, a boy that does anything to get what he want, but the middle of it, a very sweet Amalia makes his life completely different.
Esther Wolkoff is a very elegant woman who loves her husband Paul, brother of Teresa Cristina. Her biggest dream is to have children, only to discover that Paul is sterile and can not fulfill her dream. So they will consult Dr. Danielle Fraser, who recommends making surrogacy, only that Paul is against it because his wife will host a baby that is not theirs, or from a donor.
Danielle Fraser is a battler and determined woman, medical authority, who lost her husband in a car accident and so never had children. She thus opens a clinic for IVF to fulfill dreams of other women like her, who can not have children. What she did not expect was that her beloved brother, William, suffered a car accident and passed away, leaving behind his son, little Pedro Jorge, whom William had asked Danielle to take care of. So the doctor decides to go to court to get custody of his nephew, but she will have to face his grandparents, Henry and Celina, parents of the boy's mother, they always blamed the child for the death of their daughter while giving birth to Pedro Jorge.
Another drama is Celeste suffering beatings from her husband Balthazar. It creates difficulties with her daughter Solange and has no courage to denounce her husband to the police. Balthazar is a cruel man who spares no effort to impose his power, destroying the people who cross his path. Celeste can count on the help of her neighbor and midwife, single best friend, Griselda Radau Wikipedijoj istoriją
Atgal į viršų Go down
Fallen_Angel
Yo se que no me olvidaras aunque te vayas
Yo se que no me olvidaras aunque te vayas
Fallen_Angel

Parašė : 97
Prisijungė : 2012-10-15

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyPen. 11 02, 2012 1:44 am

Tikiuosi, kad Catherine tikrai gaus tą rolę. Tuomet tikrai žiūrėsių šią telenovelę Gerbiu
Atgal į viršų Go down
Gabi
Moderatorė
Gabi

Parašė : 4235
Prisijungė : 2009-12-15

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyPen. 11 02, 2012 4:41 am

Labai džiaugiuosi dėl Gabriel Coronel jau pasiilgau šio aktoriaus, tikiuosi jei jis čia vaidins jam į poras parinks gerą aktorę.
Atgal į viršų Go down
Kristina
Moderatorė
Kristina

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyPen. 11 02, 2012 5:46 pm

Būtų smagu matyti Cathy šiame projekte. Pasiilgau jos vaidybos
Atgal į viršų Go down
Gabi
Moderatorė
Gabi

Parašė : 4235
Prisijungė : 2009-12-15

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyPir. 11 05, 2012 7:49 am

Pagrindiniu telenovelės aktorium patvirtintas Juan Soler. Smagu jį bus pamatyt Telemundo Šypsausi
Atgal į viršų Go down
Elena
Administratorė
Elena

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_replyAntr. 11 06, 2012 2:56 am

Aisku geriau Soler nei Mario, bet jis ir jo pora su Sonya tikrai man nebus noveles pliusas. Su Cathy poroje jo irgi visiskai neisivaizduoju. Tikiuosi bent jauna pora bus geresne parinkta.
Atgal į viršų Go down
Sponsored content

Diskusijos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Diskusijos   Diskusijos I_icon_newest_reply

Atgal į viršų Go down

Diskusijos
Atgal į viršų 
Puslapis 113Pereiti prie : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next