Sveiki! Užsukote į geriausią ir šilčiausią telenovelių forumą Lietuvoje, todėl nieko nelauk ir registruokis;)
 
rodiklisrodiklis  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share
 

 Ko trūksta, jei...

Go down 
AutoriusPranešimas
Maria Del Carmen
Cuando me enamoro
Cuando me enamoro
Maria Del Carmen

Parašė : 2102
Prisijungė : 2009-12-14

Ko trūksta, jei... Empty
RašytiTemos pavadinimas: Ko trūksta, jei...   Ko trūksta, jei... I_icon_newest_replyKv. 06 26, 2014 4:30 pm

- Žemės riešutai, riešutų sviestas. Jei be galo norisi užkrimsti žemės riešutų, jūsų organizmui trūksta B grupės vitaminų.

- Bananai. Jei užuodus prisirpusių bananų kvapą jums net galva sukasi, jūsų organizmui trūksta kalio.

Viename banano vaisiuje yra apie 600 mg kalio. Tai ketvirtadalis paros normos suaugusiam žmogui. Tačiau šis vaisius labai kaloringas! Jei bijote priaugti svorio, vietoje bananų valgykite figas, pomidorų padažą, baltąsias pupeles.

- Kiauliena. Paprastai jos užsinori dietos besilaikantys žmonės, kurių kraujyje sumažėja cholesterino kiekis. Šiame produkte yra daug riebalų, tad jei laikotės dietos – atsispirkite pagundai.

- Melionas. Melionai turi daug kalio, kalcio, fosforo, magnio bei vitaminų A ir C. Labiausiai melionų norisi žmonėms, kurių nervų bei širdies kraujagyslių sistemos turi sutrikimų. Beje, pusė vidutinio dydžio meliono turi ne daugiau kaip 100 kcal, tad antsvoris negresia.

- Rūgštūs vaisiai bei uogos. Kai organizmas nusilpsta, kimba ligos, padidėja potraukis vitaminui C bei kalio druskoms. Rūgščių vaisių bei uogų norisi ir tuomet, kai negaluoja kepenys bei tulžies pūslė.

- Dažai, žemės, tinkas, kreida. Noras užkrimsti šių medžiagų paprastai būdingas mažyliams, paaugliams bei nėščioms moterims. Tai rodo, kad organizmui trūksta kalcio ir vitamino D. Savo racioną papildykite pieno produktais, kiaušiniais, žuvimi.

- Svogūnas, česnakas, aštrūs prieskoniai. Paprastai aštrūs prieskoniai traukia kvėpavimo organų sutrikimų turinčius žmones. Jei žmogus staiga ima valgyti svogūnus, česnakus, tepasi garstyčiomis duoną, gali būti, kad prie jo jau kimba kokia nors respiracinė liga ir organizmas, fitoncidų padedamas, mėgina apsiginti nuo infekcijos.

- Pieno produktai. Jei traukia pieno produktai, ypač varškė, organizmui trūksta kalcio. Potraukis šiems produktams gali reikšti ir tai, kad trūksta aminorūgščių: triptofano, lizino ir leucino.

- Ledai. Ledai, kaip ir kiti pieno produktai, - puikus kalcio šaltinis. Tačiau ledai ypač traukia tuos, kurių organizme sutrikusi angliavandenių apykaita, sergančius hipoglikemija ar cukriniu diabetu. Psichologai sako, kad potraukis ledams reiškia vaikystės ilgesį.

- Jūros gėrybės. Nuolatinis potraukis jūros gėrybėms, ypač midijoms, jūros kopūstams, pasireiškia kai trūksta jodo. Šiems žmonėms reikėtų įsigyti joduotos druskos.

- Alyvuogės. Alyvuogių mėgėjams (taip pat įvairių marinatų, sūrymo) trūksta natrio druskų. Šie produktai traukia ir skydliaukės sutrikimų turinčius žmones.

- Sūris. Sūriai traukia tuos, kuriems trūksta kalcio bei fosforo. Kartais vietoje sūrio užvalgykite brokolių – juose reikiamų medžiagų žymiai daugiau, o kalorijų beveik nėra.

- Sviestas. Kartais sviestas ima traukti vegetarus, kurių racione mažai riebalų, taip pat Šiaurės šalių gyventojus, nes jiems trūksta vitamino D.

- Saulėgrąžos. Noras pagliaudyti saulėgrąžas dažniausiai aplanko rūkorius, kuriems labai trūksta vitaminų-antioksidantų. O saulėgrąžų sėklose jų - tikrai daug.

- Šokoladas. Šokoladas traukia beveik visus. Tačiau vienus – labiau, kitus – mažiau. Labiau nei kitus šokoladas traukia kofeino mėgėjus ir tuos, kuriems trūksta gliukozės.
Atgal į viršų Go down
 
Ko trūksta, jei...
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
TELENOVELIŲ FORUMAS :: DISKUSIJŲ PALETĖ :: DISKUSIJOS :: GROŽIS IR SVEIKATA-
Pereiti į: